-->
Welcome to my blog. Enjoy your reading ya!

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

dugaan ohh dugaan ..

assalammualaikum n hye t0 all readers ..

uh ! penat seyh .. ary niey mcm2 bnda jd kt eden .. bak kte pendekar bujang lap0k , "dugaaaannn" .. hahaha .. but i'm a str0ng ladies uke .. mmpu hdapi dugaann2 ini .. sbut psal dugaan , ary niey adew stu dugaan uh yg bwt aku MALU SGT2 .. s0, aku pn mlaz la nk "buka pekung kt dada kn" .. hahaha .. bia jela pkcik g0reng pisang tu jew tau uke !

p/s utk pkcik : nie rhsie kte dua n bangla tu taw .. rhsia pcah , sy crik pkcik dlu uke ! ngee3~

n ary niey aku mnjadi se0rg yg agk peramah .. rse2 sumer 0wg dlm FB tu aku d0k kcau .. tp adew yg s0mb0ng.. s0 , "ADEW AKU KISAH KAU SMB0NG" .. hahaha ..
lau adew yg s0mb0ng , msty plak adew yg seperamah spt aku niey .. (ceeewwwaah!!)
antara mmbe bru aku yg peramah spt aku ialah Qrie Binggo ..(dye bce msty bgga pnye seyh !!) hahaha ..
mmat nie mmbe kpd mmbe aku time kt SMTKK .. s0, bley plak 0tak aku msuk dgn mmat niey .. (puji jewp) .
hahaha .. ngukngek ! tp adew gk aku nyampah d0e ngn dye ..! sbb?? dye asik kne kn aku .. SIOOOOOTTT!!
tape2 .. adew ubi, adew btas ,ada ary , wa ckp sama lu , wa blas bEB!! hahaha ..

uh!!
ngntuk suda .. ckup2 la weyh utk ary nie pnye st0ry .. last ayat dari aku "TD0W TIMEE!!!!!"
gagagaga~
JANGAN LUPA LIKE DAN COMMENT SEKALI YEA :)

0 0000 KOMEN SI CHOMEL:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...