-->
Welcome to my blog. Enjoy your reading ya!

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

wishlist sy !!

kowg da tg0k kn wishlist sy.. tp itu hnye sbhagian kecil sjewp .. s0, sy nk ckp2 skit la tntang wishlist sy ..

my wishlist
:65: nk jmpe bruno mars .i like him s0o much .. :h: wjah nyer , snyuman nyer n suare nyer mgg0de jiwa ku .. :face52:walaweh !! 1st time aku mnat dye nie tyme mmbe aku bkak lgu dye .. "just the way u are" .. ad0y .. feelings d0e dgar lgu mmat nie .. sweet sgt2 ..:face54: hahaha .. lau la dpt brjumpe dgn dye , msty terpegun aku skjap ..:131: bruno mars , i h0pe i dpt klua dating dgn kamu .. candle light dinner weyh !! hehee .. prasan suda . :face49: can u be my boiprenz 4eva ? haha (jgn hrap la syira)



:65:wanna get a new ph0ne

oleh kerana hndph0ne ku suda nazak:e: , aku tringin nk beli this f0n .. :100:N0KIA C3 0r iPh0ne 4 .. hahah .. :24: agk2 , bila la aku nk dpt kn nyer . mhal la gk f0n niey bg aku yg srba kekurngan ..:face70: .. heheh .. hrap2 laa suatu ary tuhan nk bg rezki pd aku utk memkai natang niey .. amin .. sbb ape aku nk pkai f0n niey ?? sbb dye besh .. smart la weyh .. n pling best, pink kaler .. hahaha .. cun sgt2 .. :face56:..




:65:wanna the nik0n DSLR D7000


walaweh !!
nie kmere aku mnat sgt2 la .. hahaha .. ble laa sy mhu dpt kmu whai nik0n DSLR .. hehehe .. Sekarang saya nak ceritakan sedikit mengenai Nikon D7000. Sebelum ini memang kecoh dengan khabar angin yang mengatakan Nikon D90 tidak akan dikeluarkan lagi dan akan digantikan dengan D7000. Tetapi apa yang terjadi, adalah disebaliknya.





kenapa aku nk sgt kemera niey ?? meh aku st0ry skit kehebatan nik0n DSLR D7000 niey ..


- Megapixel yang tinggi, iaitu 16.2Mp.
- 39 AF point berbanding D90 yang hanya 11 AF point.
- Body Magnesium Alloy sama seperti D300S.
- Saiz body yang sedikit besar dan berat dari D90 tetapi lebih ringan dari D300S.
- Mempunyai 2 slot memory card.
- Boleh rakam video HD.
Inilah serba ringkas kelebihan D7000 yang dapat saya ceritakan.


:65:membalas jasa parents sy :125:

ni adlah pling trpenting dlm idup sy .. mereka brdua adlah nyawa dan smngat sy:w: .. mereka adlah raja :48:dan :48:pemaisuri aty sy ..tnpa mereka:27:, sy tiada kt dunia niey .. En Razali :96::67::95: Pn Rozilawati .. mereka adlah ibubapa yg amat sy sygi:face12: .. dari sy wjud dlm per0t mama sy, smpai umur sy skrg , mereka lah mnusia yg telah menjge n mendidik sy mnjadi se0rg mnusia yg berguna .. suatu hari nnty , sy amat brharap dpt mmblaz jase mereka sblum mereka pegi menggal kn sy:face29: .. sy nk mereka tg0k dan merasai kejayaan sy dlm idup .. t0 all pembace ::17: syngi lah ibubapa anda wlau pn mereka mmbebel, memarahi, ataw memukul anda .. ini menandakan bhwe mereka syg kpd anda .. jgn la skiti aty mereka .. kerana mereka adlah stu2 nya ibubapa kte di dunia ini :face47:.. dan kpd yg telah khlngan ibubapa , sy mend0a kn agar ibubapa anda di tmpat kn dlm g0l0ngn 0rg yg beriman . amin ..:face75:


0k lah .. tu sjewp utk ary niey:face56: .. d0a kn supaya sy dpt merealisasikan impian idup sy :c:.. sy jga akn mend0a kn kbhgiaan anda sume .. sekian utk ary ini .:131:


p/s : say n0 t00 "kebahagiaan dlam perpisahan" !!

JANGAN LUPA LIKE DAN COMMENT SEKALI YEA :)

0 0000 KOMEN SI CHOMEL:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...