-->
Welcome to my blog. Enjoy your reading ya!
Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

Bila aku akan kahwin ??

Asslmualaikum W.B.T
Amboih , gempak gitu tajuk entry aku kali.

Actually , minggu lepas aku pergi satu majlis kenduri kahwin .
Siapa kahwin ? Makcik sebelah mak aku yg kahwin.
Meriah giler time uh . 
yelaa , jumpa dengan sanak saudara yang jauh2 kan.
Dalaa susah nak jumpa dorang sebab masing2 sibuk dengan hal peribadi dorang ..

kankankan ..

Tema majlis pinky and the purple . Terbaekkk :)

Bila dah berkumpul ramai2 dengan family . soalan cepumas yang aku akan dapat adalah ....

"EKAU PULAK BILA NAK NAIK PELAMIN? " (loghat N9)

Fullamakk ! Makan dalam ouh soalan tu ..
Aku cuba tengok IC aku .. 
1992 = 19 tahun umur aku tahun nie.

Agak2 lah nak suruh aku kahwin awal. Xpun muka aku nie nampak matang sangat kot ??

Tapi bila difikirkan , tertanya-tanya jugak bila agaknya aku akan berkahwin ?


notaKering : Tengok ramai kawan-kawan yang kahwin muda , bahagiakah mereka ?




JANGAN LUPA LIKE DAN COMMENT SEKALI YEA :)

0 0000 KOMEN SI CHOMEL:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...